Nytt jobb

Minns ni hur jag skrev om hur mycket ångest jag hade över att arbeta hela sommaren i Stockholm på gymmet? Well, jag tog saken i egna händer och sökte direkt ett nytt jobb när jag faktiskt insåg hur mycket ångest jobbet skapade, så nu kan jag med glädje meddela att jag faktiskt fått ett nytt jobb, jag ska jobba som promoter på Landvetter i sommar och sedan på Arlanda till hösten. Det känns så himla kul att faktiskt få jobba med något som jag verkligen har intresse för.

Jobbet kommer främst gå ut på att arbeta med hudvårdsmärket Biotherm, så jag kommer alltså jobba som försäljare på skönhetsavdelningen på flygplatserna. I och med att jag har oerhört stort intresse för kosmetika och hudvård så känner jag att detta jobbet passar mig alldeles utmärkt!

Jag ville främst bara uppdatera er lite om livet och hur jag spenderar min tid nu under sommaren innan jag påbörjar sista året! Nästa vecka ska jag påbörja min sista jobbperiod på gymmet innan jag byter jobb! Det känns faktiskt helt underbart!

Leave a Reply

