Yoga för avslappning

Ett tips från mig för att kunna slappna av under all press och stress i skolan är att hitta någon aktivitet som lugnar och samtidigt stärker dig. Jag har på senaste tiden börjat med Yoga och Bodybalance för att öka mitt välbefinnande och mitt lugn, och enligt mig är det faktiskt det bästa sättet för att slappna av och koppla bort skolan för en liten stund.

FullSizeRender (16)IMG_8164IMG_8165IMG_8166IMG_8168Yogan är även ett bra komplement till “vanlig” styrketräning då du inom Yogan får öva upp din flexibilitet samt din uthållighet.

Leave a Reply

