Ny praktikplats

Då var det dags för pediatrik! Efter tre veckor på geriatriken så byter jag nu till pediatrik för att få en inblick om hur det är att arbeta med barn. Jag har hamnat på SÖS barnsjukhus och jag är så oerhört nöjd med min placering. Jag har hittills bara vart på praktiken i 2 dagar men jag är så oerhört inspirerad redan nu. Jag tycker det är så oerhört kul och givande att arbeta med barn. Det är intressant, energifyllt och riktigt, riktigt härligt. Barnen är underbara, föräldrarna är fantastiska och hela teamet på sjukhuset är otroliga. Jag kunde inte vara mer nöjd!

unnamed

Leave a Reply

