Musik och skola samtidigt

För en vecka sedan så släppte jag min första singel “Do you” på spotify och iTunes, en otroligt stor och rolig händelse i livet. Jag har, som jag skrivit i tidigare inlägg, jobbat en del med musiken vid sidan av skolan som nu gett sitt resultat. Låten som jag släppt är baserad på mina egna dikter och texter samt egna erfarenheter, så jag är oerhört stolt och nöjd över det som jag lyckats leverera.

För er som nu undrar om det går att kombinera ett stort intresse med sina studier så är svaret: ja. Det är såklart individuellt hur mycket man klarar av, men mitt största råd är att faktiskt försöka så gott det går. Det är inte värt att ge upp sitt största intresse bara för att man börjar studera! Så kör hårt och fortsätt följ era drömmar!

För er som faktiskt är intresserade av att höra min låt så kan ni lyssna här nedan!

15195965_666213640205957_8179303748862824731_o

 

Leave a Reply

