Ny vecka, nya tag

Ja, då var det snart måndag igen.. Hela helgen har för mig spenderats på fitness24seven där jag jobbat båda dagarna, något som självklart känns härligt för plånboken, men dock lite mindre härligt för mig. Sliten och trött ligger jag nu här i sängen och bara önskar att jag hade haft en ledig dag imorgon, men nej så är det inte. Imorgon ringer klockan 05:30 och det är dags för min tredje vecka på praktiken. Det går otroligt fort ändå, trots att det är tufft och krävande för en som person.

Något som ger mig energi är det faktum att jag klarade min medicinska ämnen tentamen (?!) och det faktum att det är en första advent idag! Åh, det finns nog ingen som älskar julen mer än mig, haha. Så nu ligger jag här med julmusik på en behaglig volym och njuter. Något julfika har det dock inte blivit idag men nästa helg planerar jag i alla fall lite pepparkaksbak med en nära vän!

Hoppas er helg vart lugn och att ni alla är redo för en ny härlig vecka!

Leave a Reply

