Söndagsfix

Söndagar är enligt min mening den allra bästa dagen för att fixa saker och ting inför nästkommande vecka samt att ta chansen att göra de saker som man vanligtvis inte prioriterar på vardagarna när man går i skolan.

Idag har jag t.ex varit och handlat mat inför nästkommande vecka, lagat massa mat att ha till mina matlådor. Jag har tagit mig två långpromenader på 5km var för att bara få röra på mig samt hämtat ut paket innehållande träningskläder, proteinpulver (classic fysioterapeut) och även en födelsedagspresent till min pojkvän.

Nu sitter jag uppkrupen i soffan i mjukiskläder och bara njuter av ledigheten in i det sista. Imorgon är det en ny vecka, ny kursstart och nya träningspass. Let’s go!

PicMonkey Collage

Leave a Reply

