Glad Påsk

Hejsan allesammans! Hoppas att ni alla haft en fantastiskt fin påsk hittills och att ni alla får chansen att ta lite ledigt från skola/arbete. Jag sitter i skrivande stund hemma i Göteborg och ska snart äta lite påskmat tillsammans med familjen, så otroligt mysigt!

I fredags spelade jag in min musikvideo till min låt som förmodligen kommer släppas i april, så himla spännande! Jag känner mig nöjd med resultatet och oerhört nöjd över min prestation och jag hoppas att det blir bra!

Skolan just nu går bra, jag är dock väldigt skoltrött för tillfället men jag hoppas att jag får lite ny motivation när vi startar en ny kurs. Tentamen i Psykologi står på schemat efter denna påskvecka, så det blir till att plugga lite, dock känner jag att jag för tillfället tar min hälsa i första hand och har på senaste tiden känt att jag pressat mig själv alldeles för hårt och har därför valt att låta mig själv finna en acceptans mot mig själv och det faktum att jag faktiskt inte kan prestera till 110% i både skola, musikkarriär, träning och jobbet, det är bara så det är. Så jag ska passa på att faktiskt vila upp mig nu när jag är hemma och bara njuta.

Ha det fint så hörs vi snart igen!

2 thoughts on “Glad Påsk

    1. Jag jobbar på äldreboende, men kan faktiskt inte rekommendera att jobba alltför mycket medan man pluggar! För mig blir det tyvärr för mycket. Men det är för att jag även arbetar med musiken vid sidan om, så det blir lite för mycket tyvärr!

      Mvh Olivia

      Like

Leave a Reply

